    From: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Nie wejdzie Pan na koncert z aparatem...
    Date: Sat, 05 Jul 2008 19:21:27 +0200
    <g4800o$55b$1@news.onet.pl> <g489hr$ub1$1@news.onet.pl>
    <g48pqq$5i5$1@news.onet.pl> <k...@n...lechistan.com>
    <n...@n...lechistan.com>
    <g4fvgq$11s$1@news2.task.gda.pl> <g4g87k$rh2$10@news.onet.pl>
    <s...@m...pkpik.pl> <g4nad4$n50$1@news.onet.pl>
    <19se22pbwtb0.1eerb7wpm948v$.dlg@40tude.net> <g4o448$305$2@news.onet.pl>
    <g4o4n7$40l$1@news.onet.pl> <g4o6p5$bn4$1@news.onet.pl>
    <g4o6s3$bg5$1@news.onet.pl> <g4o741$cgh$1@news.onet.pl>
    <g4o7b8$bg5$2@news.onet.pl> <g4o8bv$f3b$1@news.onet.pl>
    <g4o8vk$gr5$1@news.onet.pl> <g4oa6q$jfb$1@news.onet.pl>

    Marian pisze:

    > Znaczy co znów nierówne jest?

    Czym innym jest fotografowanie telefonem, czy swoim aparatem "do
    albumu", czym innym fotografowanie w celu opublikowania w gazecie.

    > I dlaczego znow wracamy do rasistowskiego zabranbiania uzywania czarnych
    > aparatow a pozwalaniu uzywania srebrnych?

    Do niczego nie wracam.

    > Dlaczego? Uzasadnij? I na jakich kryteriach? Uzasadnij?

    Takie jest moje zdanie. To Ty musisz udowodnić dlaczego organizator
    ma wpuszczać każdego z aparatem.

    > Ale ja nie chce wynajmowac obiektu na koncert. Chce jak do autobusu,
    > wsiasc z aparatem.

    Albo z walizką.

    > Raczej malo gdzie jest tak praktykowane. Nawet w samolotach masz bilet
    > i... jak trzeba, doplacasz za nadbagaz.

    > Znaczy "bilet na pociag Gdansk-Szczecin pan kupi u nas, ale bilet na
    > pana walizke to tylko w centrali w Warszawie".

    Znaczy się: bilet na autobus pan kupi, ale na przewóz bagażu już nie,
    bo nie mam. Albo z praktyki: Bilet jednorazowy może pan kupić, ale
    20-minutowego już nie, bo mi się nie opłaca. Zapraszam do siedziby
    przewoźnika.

    --
    Pozdrawiam,
    Liwiusz