    From: Marian <m...@a...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Nie wejdzie Pan na koncert z aparatem...
    Date: Fri, 04 Jul 2008 09:44:18 +0200
    <g4af74$ra0$1@news2.task.gda.pl> <g4ak73$blf$1@news.onet.pl>
    <g4ale0$ekt$1@news2.task.gda.pl> <g4anjl$mb4$1@news.onet.pl>
    <g4ck0j$asp$1@news2.task.gda.pl>
    <s...@g...mierzwiak.com>
    <g4d027$ljf$1@news2.task.gda.pl>
    <s...@g...mierzwiak.com>
    <g4d4r2$a9f$1@news2.task.gda.pl>
    <s...@g...mierzwiak.com>
    <g4d80t$1o6$1@news2.task.gda.pl> <u...@n...lechistan.com>
    <g4fn8h$18$1@news2.task.gda.pl> <2HOak.226462$M63.192218@newsfe13.ams2>
    <g4hstd$6k9$1@news2.task.gda.pl> <g4hve4$qk5$1@news.onet.pl>
    <g4i6eg$epb$1@news2.task.gda.pl> <g4i8f3$lsj$1@news.onet.pl>
    <g4if1l$8rs$2@atlantis.news.neostrada.pl> <g4ivn8$tjn$2@news.onet.pl>
    <g4jnq3$kmh$1@nemesis.news.neostrada.pl>

    mvoicem wrote:
> [...]
    z/Art._5_KC

> [...]
    > możesz wejść na koncert, tylko musisz mieć cały czas zatkane uszy,
    > ewentualnie jakby ci kazali co 5 minut podskakiwac na lewej nodze krzycząc
    > głosno "kocham wielkiego czarnego murzyna", to pewnie i tak.
    >
    > A wejście na koncert bez wnoszenia sprzętów które mogą służyć do
    > rejestracji tego koncertu, tak jak bez wnoszenia butelek które są
    > popularnym środkiem do przemycania alkoholu (przy czym starym jak świat, 15
    > lat temu też tak się przemycało) jakoś nie kłóci mi się ze
    > społeczno-gospodarczym przeznaczeniem koncertu, tj. słuchaniem muzyki.

    koncert to swiatlo, dzwiek, klimat - rozrywka. zabawa. dobre samopoczucie.

    a tu jakis buc zartaz na poczatku robi mi rewizje, zabiera aparat i
    odbiera kole, bo on pozwala (LASKAWIE) posluchac mi muzyki, gdyz zgodne
    jest to z spoleczno-gospodarczym przeznaczeniem koncertu by mvoicem

    A teraz niech mi jakis madry wyjasni, jesli na koncercie chodzi o MUZYKE
    (dzwiek) to jaka szkode wyrzadze wykonujac NIEME CICHE NIEDZWIECZACE
    DOBREJ JAKOSCI ZDJECIE.

    No nawet jak je rozprzestrzenie. To ludziom pokaze cos maloistotnego, bo
    nie posluchaja muzyki.

    Wytlumaczcie glupiemu Marianowi ten fenomen.