  • Data: 2008-07-04 09:41:58
    Temat: Re: Nie wejdzie Pan na koncert z aparatem...
    Od: "szerszen" <s...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Marian" <m...@a...pl> napisał w wiadomości
    news:g4kkcl$asj$1@news.onet.pl...

    > koncert to swiatlo, dzwiek, klimat - rozrywka. zabawa. dobre samopoczucie.
    >
    > a tu jakis buc

    co chwila pstryka mi fleszem po oczch, bo przecie sierota obrzygana nawet
    nie przeczytal instrukcji i trzepie foty na auto

    > A teraz niech mi jakis madry wyjasni, jesli na koncercie chodzi o MUZYKE
    > (dzwiek) to jaka szkode wyrzadze wykonujac NIEME CICHE NIEDZWIECZACE
    > DOBREJ JAKOSCI ZDJECIE.

    jak wyzej, twoj flesz czyni podwojna szkode, po pierwsze moze irytowac
    innych uczestnikow koncertu, a po drugie moze psuc "obrazek" profesjonalnym
    fotografom albo ekipie tv nagrywajacej koncert

    podoba ci sie takie wytlumaczenie?

    a i jeszcze ciche zdjecie :)
    tylko ze 3/4 tych "fotografow" nie dosc, ze nie potrafi zrobic zdjeciua
    inaczej niz na auto, to jeszcz nie potrafi nawet wylaczyc w swojej super
    hiper marketowej malpie z fefnastoma trylionami pikseli, schematow
    dzwiekowych

    > No nawet jak je rozprzestrzenie. To ludziom pokaze cos maloistotnego, bo
    > nie posluchaja muzyki.

    jesli zdjeciecia z koncertu sa dla ciebie malo istotne, to ja przepraszam,
    co ty wogole wiesz o fotografi reportazowej, jak widze tyle samo co o
    organizowaniu koncertow

    > Wytlumaczcie glupiemu Marianowi ten fenomen.

    chyba sie nie da
    dostrzegasz tylko i wylacznie czubek wlasnego nosa