  • Data: 2008-07-04 10:24:30
    Temat: Re: Nie wejdzie Pan na koncert z aparatem...
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Fri, 4 Jul 2008, szerszen wrote:

    > co chwila pstryka mi fleszem po oczch, bo przecie sierota obrzygana nawet nie
    > przeczytal instrukcji i trzepie foty na auto

    ...i za to powinna być możliwość "za frak i na aut" :>
    W odróżnieniu od pomysłów z tytułu wątku.

    > jak wyzej, twoj flesz czyni podwojna szkode

    Chyba sobie domniemałeś ten flesz. Nie sądzę żeby ktokolwiek
    z czytelników (poza Tobą) domniemał że "nieme itepe" zdjęcie
    ma być z fleszem.
    "Zdjęcie nie powodujące istotnych zakłóceń w środowisku w którym
    odbywa się koncert", moze być? Zamiast istotnych można wpisać
    "organoleptycznie mierzalnych" :P
    Czyli robione hybrydą, znaczy dowolnym aparatem ale bez migawki
    szczelinowej i lustra (które kłapią i faktycznie zakłócają dźwięk),
    a że lustrzanki mają (aktualnie produkowane - wszystkie) również
    szczelinową to łapią się wszystkie podwójnie.

    > podoba ci sie takie wytlumaczenie?

    Z lampą?
    Ależ jest OCZYWISTE :D

    > a i jeszcze ciche zdjecie :)
    > tylko ze 3/4 tych "fotografow" nie dosc, ze nie potrafi zrobic zdjeciua
    > inaczej niz na auto, to jeszcz nie potrafi nawet wylaczyc w swojej super
    > hiper marketowej malpie z fefnastoma trylionami pikseli, schematow
    > dzwiekowych

    No i brakuje przepisu żeby "za frak..." Za ZAKŁOCANIE odbioru (innym),
    nie za robienie zdjęć :>
    Do robienia cichych zdjęć oczywiście nic to nie ma, jak sądzę?

    pzdr, Gotfryd