  • Data: 2021-04-05 14:08:31
    Temat: Re: Nie siadaj na chodniku
    Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

    > Nie, no oczywiście, że obwini o to pilotów / maszynistów, którzy
    > odlecieli.

    Przecież napisałem, że normalny obwini tych, którzy do tego
    doprowadzili. Czego znowu nie zrozumiałeś?

    > Czasem traktuję to Twoje pisanie jako po prostu chęć
    > napisania czegoś odwrotnie do tego, co ja piszę i specjalnie to testuję.
    > Ale teraz, toś wyjątkowo odpłynął od rzeczywistości.

    Czyli specjalnie piszesz głupoty żeby mnie przetestować, ale tak
    naprawdę myślisz odwrotnie niż piszesz i się ze mną zgadzasz?
    Dobre.
    Tylko kto tu odpłynął?

    > Taki spóźniony w żadnym wypadku i już nigdy tych protestujących nie
    > poprze.

    To dalszy ciąg tego testu?

    > To tylko protestującym się wydaje, że takie kretyńskie akcje
    > przysparzają im poparcia. A tak nie jest.

    Po pierwsze, tylko nienormalnym wydaje się, że te akcje są kretyńskie.
    Po drugie, właśnie tak jest. Normalni, którzy do tej pory mieli obawy,
    to dzięki tym protestującym zobaczyli, że nie są sami.

    > Protest oczywiście trzeba przeprowadzić tak, by był zauważony, ale weź
    > pod uwagę, że spora część ma po prostu w d...e całą tę szopkę.

    Weź pod uwagę, że piszę o ludziach normalnych, którzy w dupie nie mają.
    Nikt normalny nie ma tego w dupie, bo chce żyć w normalnym kraju.

    Manie w dupie, czy żyje się w wyznaniowym państwie reżimowym, czy w
    normalnym państwie, normalne nie jest.

    > Oni nawet nie będą się chcieli dowiedzieć, czemu te jełopy siedzą na pasach.

    Jeżeli do tej pory nie wiedzieli dlaczego, to na pewno nie są normalni.
    Chcesz powiedzieć, że w tym kraju żyją jeszcze jacyś ludzie, którzy nie
    wiedzą dlaczego odbywają się te protesty? Serio?
    No może i tacy żyją... tylko jakim cudem taki ktoś był w stanie kupić
    samodzielnie bilet na samolot, skoro nie ogarnia rzeczywistości?

    To tak jak z tymi, którzy udają że nie wiedzą o pedofilii i ukrywaniu
    pedofilów w kościele. Doskonale wiedzą. Ale to nie jest normalne, że
    udają, że nie wiedzą.

    > Gdyby nie stojący policjanci, to kilku z nich poszłoby i dało po kłach
    > siedzącym i kopem wywaliło na ten umiłowany chodnik.

    Niewątpliwie.
    Ale weź pod uwagę, że piszę o ludziach normalnych.
    Bo wiesz... w mojej rzeczywistości nie uważa się za normalnych ludzi,
    którzy mają chęć dać komuś kopa i po kłach za prawo do legalnego
    protestu przeciwko reżimowej władzy.

    > Teraz u nas w górach jak jest protest, to kilku osobowy. Ale w latach
    > 80~90tych mieszkałem w Krakowie. Jak musieliśmy z buta łazić, bo MPK
    > strajkowało, to nikt nie zachwycał się ideologią tego strajku, tylko
    > każdy, kto mógł podwoził innych. Sądzę, ze niewiele brakowało, a MPK
    > stałoby się niepotrzebne.

    Ale ogarniasz, że te protesty to nie strajk o wyższe wynagrodzenia w
    pracy, czy o 17 pensję górniczą, tylko o coś dużo ważniejszego?

    > W ogólnym zarysie, to celem tych protestujących jest zaistnienie w
    > mediach.

    Zaiste! Gdybyś mi tego nie napisał, to nigdy bym na to nie wpadł.
    I jakie to odkrywcze! Otworzyłeś mi oczy. Tylko ci protestujący chcą
    zaistnieć publicznie.
    Genialne. Inni protestujący protestują tak, żeby nikt ich nie zauważył.
    Tylko jakim cudem wiemy o protestach, które odbywały się w przeszłości?
    I to zamierzchłej?

    > Im bardziej zbiorą na garb, tym będą poważniejszymi
    > opozycjonistami.

    A ci co w ten garb nawalają, to będą zbrodniarzami. Tym poważniejszymi,
    im bardziej będą nawalać w ten garb.

    Masz jeszcze jakieś truizmy w zanadrzu?

    > Wiesz, co by dał Prezes Jarosław za to, by być choć
    > kilka dni internowanym?

    Więc nie bądź jak prezes i przyłącz się do słusznego protestu. Nie
    będziesz musiał żałować, że się nie przyłączyłeś.
    A przynajmniej nie obwiniaj ich za spóźnienie na samolot i powstrzymaj
    chęci dania im w kły i skopania, skoro sam nie masz odwagi zawalczyć o
    prawa człowieka. Po tym wszystkim, jak już ten cyrk upadnie, to
    przynajmniej będziesz mógł spojrzeć w lustro.

    > Liczy się tak naprawdę tylko to, co przy urnach. Resztą nikt się nie
    > przejmuje. Na tym polityka polega.

    Gdyby nikt się nie przejmował, to nie byłoby protestów. Więc nie
    pierdol, że nikt. Gdyby nikt się nie przejmował, to jest spore
    prawdopodobieństwo, że dzisiaj siedziałbyś w jakimś łagrze za noszenie
    innej fryzury niż słońce narodu. Albo ktoś z twojej rodziny.

    Powrotu do zdrowia życzę.
    Piotr