  • Data: 2021-04-06 13:11:24
    Temat: Re: Nie siadaj na chodniku
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Zygmunt Yörgensen" napisał w wiadomości grup
    ooglegroups.com...
    J.F. napisał(a):
> [...]
    ,przed-sad-za-siedzenie-na-chodniku-adwokat-nie-mogl
    em-uwierzyc.html

    >Z tym że na ryneczku nie jeżdźą samochody.
    >cyt.
    > gdzie zablokowano ruch samochodów.
    >fejsbuk

    To sie zdarzalo, z tylko nie wiem - siedzieli na jezdni, czy szli
    jezdnia.

    >Skoro zablokowano, pytanie czy było pozwolenie na protest/blokadę.

    Zgromadzenie spontaniczne.

    >Tak czy siak jest wysoka klikalność, jest dużo wejść na GWno, więc są
    >i pieniążki:)

    No ale co - mieli nie pisac?
    Tak jak TVP ?

    Chociaz ...
    https://wroclaw.tvp.pl/52683958/strajk-kobiet-we-wro
    clawiu-tlumy-na-ulicach-policja-uzyla-gazu-lzawiaceg

    J.