  • Data: 2021-04-06 13:45:03
    Temat: Re: Nie siadaj na chodniku
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    dyskusyjnych:60686fa6$0$31099$6...@n...neostrad
    a.pl...

    >I tej wersji się trzymaj. To nic, że jest absurdalna, żenująco głupia
    >i jest zwyczajnym kłamstwem (jak na prawdziwego pislamistę przystało)
    >i można zobaczyć na własne oczy na filmie jak było, ale masz przecież
    >prawo myśleć, że tak właśnie było, pomimo tego, że wielokrotnie ci
    >tłumaczono i udowadniano, że tak nie było.

    Kto tlumaczyl?
    Bo o ile pamietam, to z analizy filmu wygladalo raczej to, co Robert
    napisal.

    >https://auto.dziennik.pl/aktualnosci/artykuly/79889
    25,protest-kobiet-funkcjonariusz-abw-kierowca-bmw-po
    tracenie-policja-warszawa-wyrok-tk-aborcja-wideo.htm

    W linku "wyrok", a w tresci tylko "zatrzymany".
    No dobra - wyrok sie czego innego tyczy,

    https://wiadomosci.wp.pl/strajk-kobiet-media-w-prote
    stujacych-chcial-wjechac-kierowca-limuzyny-szefa-nik
    -jest-reakcja-6570216746719936a

    "Z relacji uczestniczki zdarzenia wynika, że w momencie, kiedy światło
    dla samochodów zmieniło się na zielone, kierowcy wpadli w furię. Z
    zablokowanej skody Superb wysiadł mężczyzna, który miał chwycić jedną
    z protestujących i rzucić nią o ziemie oraz zwlec z jezdni. Na tę
    agresję zareagowali zebrani i rzucili się na pomoc pokrzywdzonej
    kobiecie."

    Tego na filmie nie ma, ale ... a co - nie mial prawa przejechac po
    jezdni, w tym usunac blokujace osoby ?

    >Z litości pominę fakt (który doskonale rozumiesz i właśnie dlatego go
    >ignorujesz jak na pislamistę przystało), że ten (ci) kierowca
    >(kierowcy) doskonale wiedział (wiedzieli) dlaczego ludzie
    >protestowali i właśnie dlatego postanowił (postanowili) przejechać na
    >siłę. Już ci pisałem, że normalny człowiek mając taką wiedzę
    >zaproponowałby protestującym wsparcie, a nie przejechanie.

    A moze to katolik wierzacy i praktykujacy i zabijanie dzieci mu sie
    nie podoba ?

    J.