  • Data: 2012-08-02 09:50:50
    Temat: Re: Nie ma zarzutów o dziecko na lotnisku
    Od: Marek 'Qrczak' Potocki <b...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Wed, 01 Aug 2012 14:41:57 +0200, Maciek napisał(a):

    > To jest po prostu chore.

    Nie jest chore. Przepisy wymagają dokumentu z aktualnym zdjęciem
    (szczególnie tych paszportów biometrycznych się to niby tyczy). Dziecko w
    pierwszych latach życia zmienia się w takim tempie, że po roku zdjęcie jest
    zwyczajnie nieaktualne.

    dla porównania zdjęcia mojego syna:

    1. W czasie jak wyrabiałem mu dowód:
    https://picasaweb.google.com/lh/photo/Qos947zoFskNgi
    O856gIhtMTjNZETYmyPJy0liipFm0?feat=directlink
    2. Obecnie (4 lata późnej)
    https://picasaweb.google.com/lh/photo/0Q8e7lnXuBLCXb
    jgb_7w6dMTjNZETYmyPJy0liipFm0?feat=directlink

    Podobny, nie?

    --
    Pozdrawiam z Wrocławia
    Marek Potocki