  • Data: 2012-08-02 11:11:54
    Temat: Re: Nie ma zarzutów o dziecko na lotnisku
    Od: Jacek Osiecki <j...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Wed, 01 Aug 2012 15:06:06 +0200, Ariusz napisał(a):

    > Masz dziecko - oddawałeś je do przedszkola?
    > Bo patrząc na twój tok myślenia - powinno pozamykać się wszystkie
    > placówki dla dzieci do 7 roku życia.

    Może kiedyś odróżnisz kilka godzin od dwóch tygodni. W dodatku co innego gdy
    pozostawienie w przedszkolu jest elementem dnia codziennego, a co innego gdy
    dziecko jest nastawiane przez rodziców na wyjazd, przygodę, dużo wspólnie
    spędzonego czasu i... nagle ZONK. Córuś, stój przy tej ladzie, ktoś po
    Ciebie przyjdzie, pa!

    Każdy normalny by został w kraju, albo właśnie się rozdzielił - jeden rodzic
    jedzie z jednym dzieckiem, drugi zostaje z drugim. Ale jak widać są różni
    ludzie - może ktoś by się dobrze bawił na takich wakacjach. Ja bym nie był w
    stanie się zrelaksować, mając w pamięci jaką gehennę zgotowałem mojemu
    dziecku.
    --
    Jacek Osiecki j...@c...pl GG:3828944