  • Data: 2012-08-02 14:38:10
    Temat: Re: Nie ma zarzutów o dziecko na lotnisku
    Od: Ariusz <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2012-08-02 11:11, Jacek Osiecki pisze:

    > Może kiedyś odróżnisz kilka godzin od dwóch tygodni. W dodatku co innego gdy
    > pozostawienie w przedszkolu jest elementem dnia codziennego, a co innego gdy
    > dziecko jest nastawiane przez rodziców na wyjazd, przygodę, dużo wspólnie
    > spędzonego czasu i... nagle ZONK. Córuś, stój przy tej ladzie, ktoś po
    > Ciebie przyjdzie, pa!
    >
    > Każdy normalny by został w kraju, albo właśnie się rozdzielił - jeden rodzic
    > jedzie z jednym dzieckiem, drugi zostaje z drugim. Ale jak widać są różni
    > ludzie - może ktoś by się dobrze bawił na takich wakacjach. Ja bym nie był w
> [...]

    Chyba jeszcze nie masz dzieci?!
    A na pewno nie oddawałeś żadnego do przedszkola. I tu nie chodzi o
    pozostawianie dziecka przez tydzień, a o ten pierwszy dzień. Tą pierwszą
    godzinę.

    Na lotnisku pewnie mieli wszystko dogadane z rodziną i czekanie dziecka
    nie miało pewnie trwać zbyt długo. Wyszło jak wyszło, a że do tego media
    się jeszcze włączyły to mamy wielką aferę.

    Niech na tej grupie podniosą rękę Ci co nigdy nie popełnili wobec
    swojego dziecka czegoś złego - choćby pozostawienia na kilkanaście minut
    śpiącego dziecka, które jednak po powrocie okazało się, że nie śpi i
    płacze...

    Ariusz