  • Data: 2012-08-01 14:22:23
    Temat: Re: Nie ma zarzutów o dziecko na lotnisku
    Od: JaMyszka <f...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu środa, 1 sierpnia 2012 13:23:14 UTC+2 użytkownik PJ napisał:
    > [...]
    > tez bym tak zrobil ew. leci jedno z rodzicow z drugim dzieckiem tzn
    > np. matka zostaja z dziewczynka a tata leci z synem ...

    No właśnie. Ale matka zostaje z dzieckiem, co nie zakłóca jego poczucia
    bezpieczeństwa.

    > pomijam
    > kwestie samopoczucia rodzicow na wakacjach po takim "wyczynie"
    > przeciez nastepnego dnia w Grecji wszyscy wspolwycieczkowicze
    > wiedzieli o ich "pomyslowym" rozwiazaniu i z pewnoscia wyrazili swoj
    > podziw dla tak "pomyslowego" rozwiazania ...

    Już nie wnikam w ich święty spokój.

    > PS bohaterowie tego wydarzenia wrocili tydzien wczesniej z wycieczki,

    Ale też nie wiadomo co było motorem;p Opinia publiczna skruszyła ich serca?
    Czy może presja wycieczkowiczów?

    > to warto tez zauwazyc ...

    Oliwa sprawiedliwa... ;p
    I w ten sposób ich koszt był większy o przeżycia tego tygodnia;p

    > PS2 mnie ciekawi gdzie jest granica u takich ludzi ... ok 6k pln to za
    > duzo ... a jak to bylby jakis last minute za 999 pln ? tyle byliby w
    > stanie poswiecic ?

    Właśnie! Albo jest się odpowiedzialnym, albo nie!
    Ktoś kiedyś powiedział, że dziecko nie jest nasze. Ono zostało nam tylko
    dane na przechowanie.

    --
    Pozdrawiam :)
    JM