    From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Nie ma wniosku o areszt dla Lisowa
    Date: Wed, 26 Jun 2019 13:27:21 +0200

    Użytkownik przemek.jedrzejczak napisał w wiadomości grup
    oglegroups.com...
    >W kwietniu Denis Lisow i jego trzy córki: 12-letnia Sofia, 6-letnia
    >Serafina i 4-letnia Alisa zostali zatrzymani przez polską Straż
    >Graniczną na lotnisku w Warszawie. Do Polski ze Szwecji przypłynęli
    >promem. Chcieli się dostać do Rosji.

    >nadgorliwosc gorsza od faszyzmu, bylo go nie zauwazyc na lotnisku i
    >problemu by nie bylo,
    >Szwedzi pisza do Putina on wysyla im pocztowke z srodkowym palcem
    >(stare rosyjskie pozdrowienie) i pozamiatane :-)

    Nie wiem czy sie dalo - pewnie nie szukalismy go specjalnie, tylko
    Szwedzi zaznaczyli w bazie Schengen, i wyskoczyl SG przy kontroli.
    A SG pewnie nawet nie wie o co chodzi - jest tylko info, ze zatrzymac.

    A moze porwal dzieci Matce Szwedce, albo i Matce Polce ?

    >https://niezalezna.pl/84858-wstrzasajacy-apel-polki
    -ktorej-szwedzki-sad-odebral-corke-mam-prawo-do-30-m
    inut-rozmowy

    J.