  • Data: 2019-06-26 13:17:11
    Temat: Re: Nie ma wniosku o areszt dla Lisowa
    Od: p...@g...com szukaj wiadomości tego autora

    W kwietniu Denis Lisow i jego trzy córki: 12-letnia Sofia, 6-letnia
    Serafina i 4-letnia Alisa zostali zatrzymani przez polską Straż
    Graniczną na lotnisku w Warszawie. Do Polski ze Szwecji przypłynęli
    promem. Chcieli się dostać do Rosji.

    nadgorliwosc gorsza od faszyzmu, bylo go nie zauwazyc na lotnisku i problemu by nie
    bylo, Szwedzi pisza do Putina on wysyla im pocztowke z srodkowym palcem (stare
    rosyjskie pozdrowienie) i pozamiatane :-)

    https://niezalezna.pl/84858-wstrzasajacy-apel-polki-
    ktorej-szwedzki-sad-odebral-corke-mam-prawo-do-30-mi
    nut-rozmowy