  • Data: 2010-06-15 00:38:36
    Temat: Re: Nie deptać prawników
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Sat, 12 Jun 2010, Maddy wrote:

    > Pewnie nie, bo to "jak nic nie jedzie" jest podatne na uznaniowość.

    Tak samo, jak wymuszenie pierwszeństwa, zajechanie drogi czy (nie
    karane w Polsce) "zajęcie odstępu bezpieczeństwa".
    A nawet mniej (podatne).

    > Zresztą dziś ludzie łażą na czerwonym bez żadnych zahamowań. Nagminnie na
    > światłach "na guzik", bo co będzie taki pieszy czekał, skoro wie, że zdąży.

    Ja czasem (z rzadka, bo mało kiedy mam tam po drodze), ale też łażę.
    Z zupełnie innego powodu - nie ma sensu i logiki w tym, aby zatrzymywać
    ruch na dość ruchliwej drodze, po której pojazdy jeżdżą jednak głównie
    "falami" (~0,5 km w jedną i ~1,3km w drugą są skrzyżowania ze światłami),
    a czas na przejście musi starczyć zarówno dla obłożenia całego autobusu :P
    jak i osób mniej sprawnych. Jeśli więc akurat mam wolną drogę (obie
    "fale" są dostatecznie daleko), a wcisnę przycisk, to zagwarantuję
    co najmniej kilkunastu pojazdom przymusowy postój.
    Pytanie: po co...

    > A poza tym "przecież mnie widać więc jakby co to zahamują".

    A za to - mandat.
    W myśl wielu innych już istniejących przepisów.

    > Wczoraj prawie pod koła wlazła mi na czerwonym kobita z wózkiem. Zupełnie nie
    > patrzyła.

    Co to ma do czerwonego światła? ;)

    > Nie mogłam się powstrzymać żeby nie zatrąbić, to urocza mamusia najpierw
    > zrobiła zaskoczoną minę, że jakiś samochód się nagle pojawił znikąd a zaraz
    > potem pokazała mi fucka.

    To oprócz mandatu powinno jeszcze przysługiwać batożenie.
    I nie, nie żartuję :>

    pzdr, Gotfryd