eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoNetia chce pieniędzy za usługi, których dla mnie nie świadczyła › Re: Netia chce pieniędzy za usługi, których dla mnie nie świadczyła
  • Data: 2015-06-09 10:04:56
    Temat: Re: Netia chce pieniędzy za usługi, których dla mnie nie świadczyła
    Od: szerszen <s...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Mon, 8 Jun 2015 12:35:16 +0000 (UTC)
    Poszkodowany <z...@s...maila.pl> wrote:

    > Co to w ogóle za wątpliwości? Postaw się w mojej sytuacji, i zastanów się,
    > czy nie miałbyś "pewności siebie" w tej konkretnej sprawie.

    Ile ty masz lat?

    To może Ty się postaw po stronie operatora.

    Świadczysz jakieś usługi, żyjesz z tego.
    Usługi sprzedajesz na dwa sposoby.

    1. Drożej, ale bezterminowo, z możliwością rozwiązania umowy w dowolnym momencie.
    Wyższy zarobek, ale mniej pewny klient.

    2. Taniej, ale termionowo. Zarobek niższy, ale pewny klinet przez określony okres,
    łatwiej planować inwestycje.

    I teraz Trafia się jakiś klient jak Ty, co to wybiera sposób 2, płaci taniej, ale
    nagle chce rozwiązać umowę. Operatora nie obchodzi Twoja wyprowadzka, Ty zobowiązałeś
    się na określone warunki, wyprowadza nie jest jednym z powodów umozliwiających
    rozwiązanie umowy, na co klient się zgodził podpisując umowę.

    Jak Ci już tu wielokrotnie napisano, jeśli nie został podpisany aneks do umowy, a
    wątpię, aby Netia strzeliła sobie w stopę, to nie bardzo masz szansę na wygraną.
    Musisz wypełnić warunki umowy, w ten lub inny sposób. A jak się będziesz pieklił, to
    jeszcze dojdą koszty sprawy sądowej, komornika i odsetek. Na drugi raz, będąc
    niepewnym miejsca zamieszkania, wybierzesz bardziej stosowną dla siebie umowę.

    --
    pozdrawiam
    szerszeń