eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoNetia chce pieniędzy za usługi, których dla mnie nie świadczyła › Re: Netia chce pieniędzy za usługi, których dla mnie nie świadczyła
  • Data: 2015-06-09 09:45:01
    Temat: Re: Netia chce pieniędzy za usługi, których dla mnie nie świadczyła
    Od: Marek <f...@f...com> szukaj wiadomości tego autora

    On Mon, 8 Jun 2015 20:38:54 +0000 (UTC), Poszkodowany
    <z...@s...maila.pl> wrote:
    > Nie, nie "otrzymuję". Czy trzeba teraz dzielić włos już nie na
    czworo,
    > a wręcz na osiem części - i wyjaśniać znaczenie terminu
    "otrzymywać"?
    > Proszę sobie uzmysłowić, co oznacza stwierdzenie: "ja otrzymuję" -
    może
    > to coś rozjaśni.

    Cały czas nie rozumiesz, że umowa na usługi telekom. jaką zawarłeś
    nie posiada charakteru "otrzymywania" i konieczności ich konsumpcji
    aby je uznać za świadczone (jaki próbujesz sobie wmówić) ale ma
    jedynie "charakter gotowości" do ich świadczenia. Nie jest ważne w
    tym przypadku, czy jesteś w stanie z nich (tych usług) korzystać czy
    nie. Jeszcze raz: NIE JEST TO WAŻNE. Jest to jedna z cech, które na
    tyle wyróżniają usługi telekom. od innych, że są dla nich dedykowane
    regulacje prawne. Stąd Twoje analogie do innych usług (o innym
    charakterze) są nietrafione.
    Wszyscy rozumiemy, że subiektywnie inaczej interpretujesz
    "świadczenie usługi" i nie zgadzasz się aby była uznawana gdy nie
    zachodzi jej konsumpcja. Ale to tylko Twoja subiektywnia (błędna)
    interpretacja.
    Tylko za porozumieniem stron (czyt. dobrej woli operatora) można taką
    usługę przed czasem zerwać.
    Jak widać liczenie na dobra wolę operatora (bo raz już się udało)
    jest zwodnicze.

    W związku z powyższym Twój post można jedynie traktować jako pewną
    formę żalu, że druga strona umowy nie chce ponownie wykazać dobrej
    woli. A to już NTG a raczej pręgierz....

    --
    Marek