eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoNetia chce pieniędzy za usługi, których dla mnie nie świadczyła › Re: Netia chce pieniędzy za usługi, których dla mnie nie świadczyła
  • Data: 2015-06-08 22:14:33
    Temat: Re: Netia chce pieniędzy za usługi, których dla mnie nie świadczyła
    Od: Poszkodowany <z...@s...maila.pl> szukaj wiadomości tego autora

    In pl.soc.prawo, P.B. wrote:

    > Na jaki adres została zawarta umowa na świadczenie usług?

    Na inny adres, pod którym już ani nie mieszkam, ani nie mam do niego żadnego
    innego dostępu.

    Znaczy: mam się spodziewać w sądzie takiego tępego powtarzania: "my
    chcieliśmy tam, gdzie napisano w umowie - a reszta nas nie obchodzi"? No,
    trudno. Trzeba będzie sprawdzić, czy faktycznie klient w tej całej "III RP"
    to takie kompletne zero, co ma płacić i nie wymagać za wiele. Na przykład
    tego, aby otrzymywać to, za co ma płacić.

    Czyli dalej to podejście cwaniaków wciskających babciom gary za grube
    tysiące, tak? "Jak już się udało nakłonić do podpisania"...?