eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoNetia chce pieniędzy za usługi, których dla mnie nie świadczyła › Re: Netia chce pieniędzy za usługi, których dla mnie nie świadczyła
  • Data: 2015-06-08 19:50:31
    Temat: Re: Netia chce pieniędzy za usługi, których dla mnie nie świadczyła
    Od: z <...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2015-06-08 o 13:34, Poszkodowany pisze:
    > Może i tak. Ale ja nie sądziłem, że tam siedzą cwaniacy, którzy ze
    > wszystkich sił będą chcieli wyłudzać ode mnie pieniądze

    ciach

    Nie wiem ile masz lat i jak długo zadajesz się z różnymi operatorami ale
    powinieneś zacząć tak sadzić. Niestety takie mamy prawo a może tylko
    jego stosowanie. Sam bardzo się z tym nie zgadzam i gdzie mogę ostrzegam
    ludzi żeby nie dawali się nabierać na drobne druczki i niekorzystne umowy.
    Przed każdym podpisem muszę poświęcać coraz więcej czasu i pieniędzy na
    rozgryzienie oferty i wyłapanie wszystkich pułapek na mnie zastawionych.
    Tak. W takich firmach siedzą wyłudzacze, oszuści, naciągacze i złodzieje.
    Niestety takimi praktykami zasłużyli sobie na takie określenia.
    To nie są usługodawcy, kontrahenci czy wspólnicy tylko bezczelne
    podstępne indywidua które tylko liczą że ktoś czegoś nie doczyta,
    przegapi, źle zrozumie.
    Plagą są właśnie umowy terminowe, właściwie innych nie ma bo konsumenci
    się już przyzwyczaili i tylko przytakują.

    Wczoraj słuchałem opowieści jak to bank przez 3 tygodnie nie potrafił
    prawidłowo zaksięgować ostatniej raty kredytu.
    O dziwo została ona z dużym wyprzedzeniem aby właśnie takiej sytuacji
    uniknąć. I co? Można bezczelnie konsumentowi pluć w twarz? Można!

    PS. Jak tu wcześniej napisano nauczony doświadczeniem, a może
    wystarczyło tylko czytać tą i kilka innych grup dyskusyjnych, przenoszę
    właśnie numer do innego operatora oraz płacę karę za zerwanie. Kara
    okazała się znikoma w porównaniu z oszczędnościami jakie zostaną mi w
    kieszeni.
    Oczywiście nagle znalazła się i obniżka i lepsze warunki. Niestety już
    za późno. Mina operatora bezcenna. :-)
    Okazałem się sprytniejszy ale zdaję sobie sprawę że nie wszyscy tak
    potrafią, mają czas...
    I tu nasze socjalistyczne unijne państwo powinno działać tak jak obiecało.
    Ale jak widać nie działa. Dlatego zachęcam do myślenia także przy urnie
    wyborczej. :-)
    Ale to już zupełnie inna historia :-)