  • Data: 2008-09-24 06:37:25
    Temat: Re: Natrętni telemarketerzy
    Od: "Artur M. Piwko" <m...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

    In the darkest hour on Tue, 23 Sep 2008 22:47:40 +0200,
    Animka <a...@t...nie.ja.wp.pl> screamed:

    > To kolega, koleżanka czy ktoś z rodziny się już do Ciebie nie dodzwoni.
    > Teraz prawie wszyscy maja zastrzeżone numery w telefonii stacjonarnej.

    Dodzwoni, bo mówisz o czymś innym. Zastrzeżenie numeru nie ma wpływu
    na jego wyświetlanie u odbiorcy. Wpływ ma natomiast CLIR czyli brak
    prezentacji numeru. A usługa o której mówiła osoba wyżej to ACR.
    I się opłaca ponieważ nie dobije się do Ciebie dużo telemarketerów... :>

    --
    [ Artur M. Piwko : Pipen : AMP29-RIPE : RLU:100918 : From == Trap! : SIG:234B ]
    [ 08:35:43 user up 11840 days, 20:30, 1 user, load average: 0.01, 0.10, 0.01 ]

    I am extraordinarily patient, provided I get my own way in the end.