  • Data: 2005-08-26 13:11:47
    Temat: Re: Narozrabiałem dość mocno [ot]
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "mariposa doux" <m...@g...pl> napisał w wiadomości
    news:430F11E2.D20F7655@gazeta.pl...

    > Dziekuje wszyskim :) Przy okazji rozmow o pedofilli zrobilem sobie
    > przeglad programow szyfrujacych. :D Niestety (stety) kradzieze
    nośników
    > danych są... coraz poważniejsza zmora użytkowników. I to chyba jest
    > jedyny sensowny sposób, żeby chronić takie dane. Swoja droga -
    > przypominają mi się afery z dyskami z danymi - dlaczego takie dane
    nie
    > są szyfrowane w instytucjach, które je gromadzą?

    Moja własna lista domniemanych przyczyn mniej więcej w kolejności
    ważności

    Trzeba wiedzieć, że:

    1) w ogóle jest taki problem
    2) jak się dysk przełoży do innego komputera, to też będzie można
    odczytać dane.
    3) algorytmy ZIP, RAR, DOC czy XLS są tak słabe, ze dziecko z
    podstawówki przy użyciu googli w kilka minut je łamie.
    4) są do tego odpowiednie programy;

    A jak już się to wszystko wie, to trzeba taki program kupić, używać i
    nie zapisywać hasła na kartce koło monitora, czy zgoła na tym samym
    dysku, który jest chroniony.