  • Data: 2005-08-25 18:46:33
    Temat: Re: Narozrabiałem dość mocno
    Od: Jacek Krzyzanowski <k...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Thu, 25 Aug 2005 18:35:01 +0200, Andrzej Lawa napisał(a):

    > Typowe rozumowanie podpory totalitaryzmu.
    >
    > Jak nie potrafisz dziecka nauczyć, żeby było ostrożne i nie ufało
    > bezmyślnie obcym, to nie masz kwalifikacji, żeby dziecko wychować.

    Typowa nedzna retoryka na poziomie rynsztoku.
    Jak ci obija ryj i skroja komorke, to znaczy, ze nie masz kwalifikacji,
    zeby chodzic po ulicy.

    Nie wypowiadaj sie w kwestiach wychowania i psychologii rozwojowej dzieci,
    bo nie jestes w tej kwestii nawet marnym teoretykiem.
    Mowiac krotko - po prostu bredzisz.

    > Równie dobrze mógłbyś się domagać inwigilowania całej okolicy w celu
    > wykrywania alkoholików (nawet takich, którzy z nałogiem walczą i nie
    > piją w ogóle),

    Alkoholik lubi pic alkohol. Pedofil lubi dobierac sie do dzieci.
    Pierwsze jest dozwolone, a drugie nie. Czujesz roznice, milosniku zbokoli?

    > Aż mnie kusi, żeby ciebie sprawdzić i wyciągnąć wszelkie brudy, jakich
    > może sam nawet nie pamiętasz.

    Ty lepiej wyciagnij palec z tylka i idz na kurs logiki.
    I nie mierz innych swoja miarka.

    > Jasne. To weź się od razu wykastruj. Bo kto mi zagwarantuje, że kogoś
    > nie zgwałcisz? Sprzęt i motyw zapewne posiadasz...

    Oswiece cie Andrzeju. Tego sprzetu mozna uzywac bez stosowania przemocy, a
    nawet ku zadowoleniu drugiej strony.