  • Data: 2005-08-25 16:35:01
    Temat: Re: Narozrabiałem dość mocno
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> szukaj wiadomości tego autora

    Jacek Krzyzanowski wrote:

    > A po to, ze mam prawo wiedziec, ze mam w sasiedztwie zbokola, zanim
    > zacznie sie dobierac do mojego dziecka.

    Typowe rozumowanie podpory totalitaryzmu.

    Jak nie potrafisz dziecka nauczyć, żeby było ostrożne i nie ufało
    bezmyślnie obcym, to nie masz kwalifikacji, żeby dziecko wychować.

    Równie dobrze mógłbyś się domagać inwigilowania całej okolicy w celu
    wykrywania alkoholików (nawet takich, którzy z nałogiem walczą i nie
    piją w ogóle), osób które choć raz zetknęły się z narkotykami, osób
    mających 'zbliżenia' poza usankcjonowanymi związkami, osób skazanych
    kiedykolwiek chociażby za zwinięcie w sklepie batonika 30 lat
    wcześniej... i tak dalej, i tak dalej.

    Aż mnie kusi, żeby ciebie sprawdzić i wyciągnąć wszelkie brudy, jakich
    może sam nawet nie pamiętasz.

    > Po to, ze interesuje mnie zapobieganie, a nie karanie po fakcie.

    Jasne. To weź się od razu wykastruj. Bo kto mi zagwarantuje, że kogoś
    nie zgwałcisz? Sprzęt i motyw zapewne posiadasz...

    --
    Andrzej Ława @ Jelonki (Warszawa)
    Suzuki GSX 400e (1987) lab-rat-bike ;)