  • Data: 2005-08-25 22:28:18
    Temat: Re: Narozrabiałem dość mocno
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> szukaj wiadomości tego autora

    Jacek Krzyzanowski wrote:

    > Juz pisalem. Alkoholik nie zawsze ma przymus picia.
    > Co jeszcze chcesz wiedziec?

    Np. ile by kosztowało wyszukanie wszytkich 'haków' na ciebie - było by
    wesoło to wszystko upublicznić. Oczywiście, żeby chronić społeczeństwo ;->

    > Ale nie wszystkie skutkuja krzywdzeniem dzieci.

    Nie tylko dzieci bywają krzywdzone.

    > Twoja zacieklosc w obronie pedofilow daje do myslenia...

    Nie pedofili, tylko ludzi. Póki nie popełni przestępstwa ma swoje prawa.
    M.in. do ochrony swojej prywatności i radzenia sobie ze swoimi
    problemami bez jakiegoś nadgorliwego palanta, którem u marzy się
    zaszczucie kogoś pod pozorem 'obrony dziecka'.

    > Ta wiedza jest powszechnie dostepna. Nawet nie trzeba do biblioteki
    > chodzic. Ale ty wolisz swoje wyobrazenia...
    > W skrocie napisalem o tym w odpowiedzi do Przemka.

    W skrócie... Heh...

    I w lekkim rozminięciu z prawdą. A przynajmniej fałszującym cały problem
    skupieniu cię na najbardziej 'zakręconych' przypadkach.

    > O wiekszego trudno zucha, jak byl Andrzej Burczymucha ;>
    > Znow pyskujesz. A pozniej podobno, przy przypadkowym spotkaniu pierdzisz i
    > placzesz ze strachu...

    MegaROTFL

    No i zaczyna wychodzić, że jesteś parszywym/patologicznym kłamcą.

    I jak tu wierzyć w twoje rzekomo fachowe analizy problemu?

    > Ale ja cie wcale nie chce szukac. Zwrocilem ci tylko uwage, ze zachowujesz
    > sie jak szczeniak, starasz sie obrazac ludzi,

    Nie staram się.

    Jestem tylko szczery.

    Jeśli już ktoś się stara, to takie stworki, jak ty, kłamczuszku.

    > a pozniej zyjesz w stresie.
    > Po co ci to?

    Skoro lubisz bajeczki opowiadać, to zajmij się tym zawodowo. Tylko mnie
    do swoich urojeń nie mieszaj.

    --
    Andrzej Ława @ Jelonki (Warszawa)
    Suzuki GSX 400e (1987) lab-rat-bike ;)