  • Data: 2005-08-25 19:04:21
    Temat: Re: Narozrabiałem dość mocno
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> szukaj wiadomości tego autora

    Jacek Krzyzanowski wrote:

    > Typowa nedzna retoryka na poziomie rynsztoku.

    Twoje strony rodzinne?

    > Jak ci obija ryj i skroja komorke, to znaczy, ze nie masz kwalifikacji,
    > zeby chodzic po ulicy.

    Pedofile rzadko kiedy porywają. To sporadyczne przypadki. Raczej uwodzą.
    Lub wykorzystują pozory posiadanej władzy. W najgorszym przypadku to
    sami rodzice lub opiekunowe.

    Tak na marginesie - przypomina mi się powiedzenie 'na złodzieju czapka
    gore'. Z reguły najgłośniej nawołują do 'polowań na czarownice' ci, co
    chcą od siebie odwrócić uwagę...

    > Nie wypowiadaj sie w kwestiach wychowania i psychologii rozwojowej dzieci,
    > bo nie jestes w tej kwestii nawet marnym teoretykiem.
    > Mowiac krotko - po prostu bredzisz.

    ...odezwał się fachowiec od rynsztoków.

    > Alkoholik lubi pic alkohol.

    Nie 'lubi'. Musi.

    > Pedofil lubi dobierac sie do dzieci.

    Podobnie jak w przypadku alkoholika - pedofil nie wybrał, że 'działają'
    na niego tylko dzieci lub nielegalne nastolatki. To choroba. Co gorsza -
    w odróżnieniu od alkoholika - nie miał wpływu na to, że w nią popadł.

    > Pierwsze jest dozwolone, a drugie nie. Czujesz roznice, milosniku zbokoli?

    Najpierw poczuj, buraku z rynsztoka, różnicę pomiędzy pociągiem do
    małoletnich, a łamaniem prawa.

    > Ty lepiej wyciagnij palec z tylka i idz na kurs logiki.
    ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
    > I nie mierz innych swoja miarka.

    I kto tu mierzy swoją miarką...

    > Oswiece cie Andrzeju. Tego sprzetu mozna uzywac bez stosowania przemocy, a
    > nawet ku zadowoleniu drugiej strony.

    Podobnie jak pedofil może trzymać swoje potrzeby na wodzy i ewentualnie
    używać legalnych namiastek (przykłady padły ww wątku) jako 'wentyla
    bezpieczeństwa'.

    Dotarło? Czy jesteś na to za głupi?

    --
    Andrzej Ława @ Jelonki (Warszawa)