  • Data: 2009-03-12 04:01:59
    Temat: Re: Narodowy Spis Powszechny
    Od: witek <w...@g...pl.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    ant wrote:

    > Czyli podziękowanie ankieterowi bądź nieudzielenie odpowiedzi = grzywna?
    > Jak się do tego mają wcześniejsze wypowiedzi o wypraszaniu/dziękowaniu
    > ankieterom? Mandat przyjdzie pocztą? ;-)

    To się nazywa "ludzkie prawo". Po prostu zamiast się szarpać szli dalej,
    bo wieczór już blisko. Zresztą ankieter możliwości nie ma żadnych.
    Musiałby ściągać policmajstra. I pewnie w większych lub mniejszych
    melinach tak się pewnie działo.

    > Nadal uważam, że to zbędna impreza na którą Polski nie stać.

    ja też. z tym, że teraz mamy już niewiele do powiedzenia, bo spis
    ogłasza Bruksela, a Polska musi go tylko wykonać.