  • Data: 2006-07-26 08:32:26
    Temat: Re: Naprawienie szkody
    Od: "D.H. Oskar" <d...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Ale...Znalazlem sprawe (papiery) w ktorej bylem kiedys pokrzywdzony. I to
    > co znalazlem pokzauje,ze praktyka sadowa jest czasem inna niz to co jest
    > zapisane w kodeksie.Sad nie odrzucil mojego pozwu (na podst. art.65§1 pkt
    > 6 kpk) pomimo zgloszenia przez prok. wniosku o naprawienie szkody.

    Sąd postąpił prawidlowo.. nie mial podstaw do zastosowania 65 par 1 pkt 6
    kpk

    Art. 65. § 1 kpk. Sąd przed rozpoczęciem przewodu sądowego odmawia
    przyjęcia powództwa cywilnego, jeżeli:

    6) złożono wniosek, o którym mowa w art. 46 § 1 Kodeksu karnego.

    > 4. o zobowiązanie w/wym. na zasadzie art. 72§2 kk do naprawienia szkody
    > poprzez zaplate 934 zl.

    ....i wszytsko jasne. Prokurator nie zlozyl wniosku, o ktorym mowa w art 46
    kk