eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoNaprawa pogwarancyjna Canon › Re: Naprawa pogwarancyjna Canon
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!not-for-mail
    From: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Naprawa pogwarancyjna Canon
    Date: Fri, 08 May 2009 07:49:03 +0200
    Organization: "Portal Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl"
    Lines: 41
    Message-ID: <gu0h5e$gl7$1@inews.gazeta.pl>
    References: <gttvad$r4u$1@node1.news.atman.pl>
    <s...@n...dyski.one.pl>
    NNTP-Posting-Host: ip-195-3-220-146.vnet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: inews.gazeta.pl 1241761774 17063 195.3.220.146 (8 May 2009 05:49:34 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Fri, 8 May 2009 05:49:34 +0000 (UTC)
    X-User: sp2scf
    In-Reply-To: <s...@n...dyski.one.pl>
    User-Agent: Thunderbird 2.0.0.9 (Windows/20071031)
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:587455
    [ ukryj nagłówki ]

    Witam

    Jacek Kalinski napisał(a) :
    > W artykule <gttvad$r4u$1@node1.news.atman.pl>, Paweł napisał(a):
    >> Czy można tak wybiórczo traktować poszczególne etapy naprawy?

    Można

    > Nie mam pojęcia. Teoretycznie jest możliwe, że coś jeszcze się uszkodziło

    Możliwe? Chyba żartujesz. Pewne!

    > lub było uszkodzone. Ale może to być również wina pracownika, który
    > neumiejętnie dokonywał naprawy i uszkodził aparat.

    O, to, to.

    > Także w dalszych kwestiach niech wypowiedzą się osoby zdecydowanie lepiej
    > znające się na prawie.

    Ja na sprawie się znam ;-)

    Serwis centralny C.S.I. ul. Żytnia, Warszawa, jest najbardziej
    niekompetentnym serwisem czegokolwiek. Szczególnie aparatów
    Canon. Jeśli coś tam trafia z lekkim uszkodzeniem, wraca
    kompletnie uszkodzone. Umiejętności tych tzw. "serwisantów" są na
    poziomie nastoletniego elektronika/mechanika amatora. Mój aparat
    za każdym pobytem tam wracał z nową usterką. A pierwotnej nie
    naprawili nadal. Pracują tam analfabeci funkcjonalni, żeby nie
    powiedzieć wprost - debile. Nie potrafią zrozumieć kilku zdań
    napisanych prostym językiem po polsku.
    Dodatkowo brudasy. W aparacie po kolejnym pobycie w tym, pożal
    się Boże, serwisie, w wizjerze pojawił mi się kawałek szczeciny.
    Teraz aparat jest tam 5 czy 6 raz. Straciłem rachubę.

    Raportowałem do Canon Europe, ale bez odzewu.

    --
    Pozdrawiam
    Zbyszek
    PGP key: 0x39E452FE

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1