  • Data: 2006-08-10 09:06:58
    Temat: Re: Napad policjanta na obywatela....Co zrobic???
    Od: no1 <d...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Krzysztof napisał(a):
    > Rozmawiając sobie z kolegą na chodniku widzimy przejezdzający radiowóz ktory

    to ja ze swojej strony:
    siedzieliśmy na ławce i piliśmy sobie po jednym browarku. z dala od
    bloków, całkowita ciemność. nikomu nie zawadzalismy.
    podjechały suki i zaczeli się czepiać, że kolega siedzi na oparciu ławki
    (była zasyfiona), a potem "co to za picie w miejscu publicznym", a ja "a
    jakie to miejsce publiczne", po czym nabuzowało przygłupowi w jego
    małej główce i wyskoczył z auta z pałą rzucając obelgi, jego kolega również.
    poważnie-czułem się jakby chcieli mnie zastrzelić.

    w sumie było za co...