eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoNamierzanie piratow drogowych przez cywilne samochody policyjne. › Re: Namierzanie piratow drogowych przez cywilne samochody policyjne.
  • Data: 2011-01-10 13:19:33
    Temat: Re: Namierzanie piratow drogowych przez cywilne samochody policyjne.
    Od: BK <b...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 10 Sty, 09:41, w_wi <s...@o...eu> wrote:

    > Analogiczny przypadek to policjant po cywilnemu przebiega na czerwonym
    > przez skrzyżowanie i wpada mi pod samochód i czyja wina?

    Nie lapie Twojej analogii - tu przeciez nie ma przypadku, w ktorym
    policjanci w wozie cywilnym powoduja wypadek... Oni - zgodnie z tym co
    pisze autor - jedynie przekraczaja dozwolona predkosc.

    Czyli tak jak w moim przykladzie - nie dodalem jeszcze, ze "w cywilu"
    chociaz w przypadku pieszego to zadna istotna roznica :)

    ps. co do twojego przypadku nawet zeby to byl zwykly pieszy to masz
    duze szanse na bycie winnym :)