  • Data: 2004-10-17 18:00:52
    Temat: Re: Nalot - nielegalne programy :( i przesłuchanie :(
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Ja też nie, bo (a) siedzę na linuxie i oprogramowanie mam w 100%
    > legalne, (b) to moje narzędzie pracy, mam pilną robotę i równie dobrze
    > mogliby mnie na miejscu zastrzelić...

    a pozniej w gazecie czytamy..
    "w trakcie przeszukania mieszkania u Andrzeja L. w XXXX doszlo do
    strzelaniny.
    Policjanci zostali zaatakowani przez zdesperowanego lokatora, poniósł on
    smierć na miejscu.
    W kanapie znalziono 20 dzialek amfetaminy (...), podczas sekcji
    sptwierdzono, iż bandyta
    byl pod wplywem narkotyków, co było prawdopodobnie powodem szaleńczego

    soft mam tez legalny, (i linux (aurox 9.4 cudo mmm) i windows) ale
    jezeli(odpukac) mialbym takiego pecha ze akurat filmik czy by sie
    zapodzial na dysku,
    wtedy tez bym nie dal.Tylko dysk.

    jestem ciekawy czy osoby przeszukujace maja swiadomosc ze procz
    tradycyjnych licencji na windowsa istnieje
    cos takiego jak MSDNA academic (licencja skopiowana ze strony "pobieralni
    softu" calkowicie wystarcza).

    P.