  • Data: 2004-10-16 13:03:32
    Temat: Re: Nalot - nielegalne programy :( i przesłuchanie :(
    Od: "-=Spider=-" <s...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

    > Witam.
    > A na jakiej podstawie wogóle zabrali ci kompa i płyty?? Chyba nie przyszli
    > tak z ulicy weszli do domu i zarządali komputera. Musieli mieć jakiś
    > nakaz,
    > jakieś poszlaki że hadlujesz lewym towarem lub coś podobnego. Jak to było
    > jakaś podstawa?

    Za wardriving :( tylko że mój błąd że zrobiłem to raz z domu. Miejscowość
    mała i mnie dojechali. Zapoznając się z prawem, wiem że popelnili sporo
    błedów, a ja nie świadom zacząłem się dość późno doczytywać spraw, no i 7
    dni mineło, a naprzykład nie dostarczyli mi żadnego nakazu z prokuratury czy
    sądu, mieli tylko tymczasowy nakaz komendanta !!!!! nie zostawili mi żadnego
    protokołu czy tam potwierdzenia zabrania sprzętu !!!!! JAKIM PRAWEM !!! i
    jak ja się mam teraz na to powołać i komu :((((( przecież normalnie ja bym
    powiedział że oni mi to UKRADLI !!!. Z tego co wiem to oni mieli 7 dni na
    dostarczenie nakazu. Pozatym w domu bylem kilka razy szantażowany i
    zastraszany przez bardzo młodego policjanta który baaaardzo cwaniakował
    (ubranie cywilne, odznake sobie powiesił na piersi jak Segal i bujał się
    strasznie po domu :((( o mało mnei z równowagi nei wyprowadził...). Nie
    wiem, czy mam jeszcze jekieś szanse wnieść jakieś pretensje co do tego
    przeszukania ??? Bardzo prosze o rozsądne i fachowe rady. Dziękuje z góry.