  • Data: 2007-06-14 19:35:57
    Temat: Re: Nagrywanie w sadzie
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "kam" <x#k...@w...pl#x> napisał w wiadomości
    news:f4s3nf$5h4$2@inews.gazeta.pl...
    > naruszenie porządku czynności procesowych, art.49 usp

    A możesz wyjaśnić szerzej, w jakim zakresie nagranie przeze mnie na
    dyktafon ukryty w kieszeni przebiegu rozprawy naruszy bieg czynności
    procesowych? Bo moim zdaniem dało by się znaleźć podstawy do zakazu
    publikacji takiego nagrania, ale dokąd będę to nagranie przechowywał na
    własny użytek, albo wykorzystam do jakiegoś innego celu, to podstaw do
    ukarania mnie nie ma. Ale chętnie wysłucham Twoich argumentów.