  • Data: 2006-11-22 18:56:00
    Temat: Re: Nagrywanie sesji Rady Gminy
    Od: "Priest" <paul4@_wytnij_to_go2.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Andrzej Lawa" wrote
    > Ja sie pytam po co chcesz jakieś podania o zezwolenie składać.
    > Podania o zgodę na oddychanie też codziennie gdzieś wysyłasz? ;->

    Teraz juz wiem ze nie musze tego robic, tylko nie bylem pewien tego a ze
    wojt jest zaczepny to wolalem byc pewien. Mogloby sie okazac ze nagle mi z
    czyms wyskoczy a ja bede niezorientowany w aspektach prawnych ...
    Teraz jeszcze nie wiem co w zwiazku z osobami ktore przychodza na spotkanie.
    Czy ich tez moge kamerowac ot tak ?