  • Data: 2008-06-17 00:12:04
    Temat: Re: Nagrywanie rozmowy bez wiedzy danej osoby
    Od: Jan Bartnik <b...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Mon, 16 Jun 2008 17:44:32 +0200, Gotfryd Smolik news napisał(a):

    > Dochodzi raz jeszcze pierwsza część tego co napisałeś (że nie w polskim
    > prawie): otóż nie można wykluczyć, że klient w czasie rozmowy jest
    > za granicą.

    Tak mnie naszlo... troszke odbiegajac od glownego tematu ale pozostajac w
    zwiazku z ostatnia wypowiedzia: jegomosc A dzwoni do B z kraju X do Y. W
    kraju X nie zabrania sie grozb karalnych, w kraju Y tak. A przekazuje
    informacje B, ze go ukatrupi... mialo miejsce przestepstwo/wykroczenie czy
    nie?

    --
    Pozdrawiam,
    Jasko Bartnik