  • Data: 2008-07-12 11:04:15
    Temat: Re: Nagrywanie rozmowy bez wiedzy danej osoby
    Od: "e-zop" <e...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > [...]
    > [...]
    >
    > Ciekawie prawisz.
    > Za to IMHO można ciekawych pytań wysłuchać.

    > Znaczy w Niemczech, jakby tam p. Michnik nagrał p. Rywina to poszedłby
    > siedzieć?
    > (bynajmniej NIE mówię że nie! - to przyczynek do rozważenia jak jest
    > w Polsce, bo rozumiem że echa procesu do Ciebie jednak dotarły?)
    >
    > pzdr, Gotfryd

    Na pewno ten nielegalnie pozyskany dowod nie moglby byc brany przez sad pod
    uwage.
    Tak jest w calym, kulturalnym swiecie...nie mysl ze chce bronic tu Rywina...
    Rozpowszechnianie nagran tajnie uzyskanych jest na pewno karalne.
    To jest tak samo, jak w sytuacji, gdzie wlasciciel domu mial zainstalowana
    kamere i podgladal podnajemcow. Poszedl siedziec.