    From: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Nagrywanie rozmowy bez wiedzy danej osoby
    Date: Mon, 16 Jun 2008 17:44:32 +0200

    On Sun, 15 Jun 2008, Andrzej Lawa wrote:

> [...]
    [...]
    > Są, ale nie w polskim - zauważ, że te banki są de facto filiami banków
    > zagranicznych. I szefostwo ma swoje własne narowy... znaczy się
    > przyzwyczajenia.

    Dochodzi raz jeszcze pierwsza część tego co napisałeś (że nie w polskim
    prawie): otóż nie można wykluczyć, że klient w czasie rozmowy jest
    za granicą.
    Prościej zastosować się (dla banku) "asekuracyjnie" niż potem narażać
    się na publiczny spór (nawet, jeśliby bank miał rację, co sobie reputację
    ma psuć) czy obowiązywało tamto prawo czy polskie.

    pzdr, Gotfryd