eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoNagrywanie rozmów przez callcenter.Re: Nagrywanie rozmów przez callcenter.
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!.PO
    STED!not-for-mail
    From: "Massai" <t...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Nagrywanie rozmów przez callcenter.
    Date: Wed, 24 Nov 2010 09:14:44 +0000 (UTC)
    Organization: http://onet.pl
    Lines: 17
    Message-ID: <icil24$pis$1@news.onet.pl>
    References: <icgllo$ras$1@news.task.gda.pl>
    <4cec61cd$0$21000$65785112@news.neostrada.pl>
    NNTP-Posting-Host: ip-212-160-173-137.static.entel.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=utf-8
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.onet.pl 1290590084 26204 212.160.173.137 (24 Nov 2010 09:14:44 GMT)
    X-Complaints-To: n...@o...pl
    NNTP-Posting-Date: Wed, 24 Nov 2010 09:14:44 +0000 (UTC)
    User-Agent: XanaNews/1.18.1.6
    X-Antivirus: avast! (VPS 091117-0, 2009-11-17), Outbound message
    X-Antivirus-Status: Clean
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:660079
    [ ukryj nagłówki ]

    Tomasz Pyra wrote:

    > W dniu 2010-11-23 16:12, MW pisze:
    >
    > > Załóżmy że jestem wyjątkowo nieufnym klientem i obawiając sie
    > > że akurat istotny fragment rozmowy z konsultantem zniknie z
    > > "powodów technicznych" chciałbym również nagrać rozmowę.
    > > Czy mam obowiązek informować konsultanta o fakcie nagrywania?
    >
    > Odtwórz im takie samo nagranie w czasie, kiedy ich automat odtwarza
    > swoje ;)

    Albo po nagraniu powiedz tylko "Ja też". ;-)

    --
    Pozdro
    Massai

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1