eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoNagrywanie rozmów przez callcenter.Re: Nagrywanie rozmów przez callcenter.
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.atman.pl!ne
    wsfeed.neostrada.pl!unt-exc-01.news.neostrada.pl!unt-spo-a-01.news.neostrada.pl
    !news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    Date: Wed, 24 Nov 2010 01:52:31 +0100
    From: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; pl; rv:1.9.2.12) Gecko/20101027
    Thunderbird/3.1.6
    MIME-Version: 1.0
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Nagrywanie rozmów przez callcenter.
    References: <icgllo$ras$1@news.task.gda.pl>
    In-Reply-To: <icgllo$ras$1@news.task.gda.pl>
    Content-Type: text/plain; charset=UTF-8; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Lines: 9
    Message-ID: <4cec61cd$0$21000$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 83.25.253.189
    X-Trace: 1290559949 unt-rea-a-01.news.neostrada.pl 21000 83.25.253.189:21964
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:660060
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 2010-11-23 16:12, MW pisze:

    > Załóżmy że jestem wyjątkowo nieufnym klientem i obawiając sie że akurat
    > istotny fragment rozmowy z konsultantem zniknie z "powodów technicznych"
    > chciałbym również nagrać rozmowę.
    > Czy mam obowiązek informować konsultanta o fakcie nagrywania?

    Odtwórz im takie samo nagranie w czasie, kiedy ich automat odtwarza swoje ;)

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1