    From: Johnson <J...@n...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Nagroda jubileuszowa
    Date: Sun, 16 Jan 2005 18:05:38 +0100
    Sender: j...@a...pl@80.48.60.10

    gojanek napisał(a):
> [...]
    > wojskowej mam. W powyższej sprawie ma zastosowanie:
    >
    > Ustawa o powszechnym obowiązku obrony Rzeczypospolitej
    > ART 120
    > 3. Pracownikowi, który podjął pracę po upływie 30 dni od zwolnienia z czynnej
    > służby wojskowej, czas odbywania tej służby wlicza się do okresu zatrudnienia
    > od którego zależą tylko uprawnienia w zakresie wymiaru urlopu wypoczynkowego i
    > wysokości odprawy pośmiertnej a także uprawnienia emerytalno-rentowe.
    > 5. Przepisy ust. 1-4 stosuje się, jeżeli przepisy szczególne nie przewidują

    Nie chcę się czepiać, ale gdzie tu mowa o nagrodzie jubileuszowej?

    > Natomiast:
    >
    > Zarządzenie Ministra Pracy i Polityki Socjalnej z dnia 23 grudnia 1989 roku w
    > sprawie ustalania okresów do nagrody jubileuszowej mówi po pierwsze, że:
    >
    > 1.Przepisy zarzadzenia stosuje sie jesli uklad zbiorowy i inne przepisy
    > szczególne nie zawieraja odmiennych zasad
    > 2. Zezwala na wliczanie okresu zasadniczej sluzby wojskowej bez obwarowywania
    > zadnymi terminami.

    Sprawdziłbym czy to roporządzenie jest aby ważne. Obecnie sprawy nagród
    jubileuszowych regulujuą
    zazwyczaj wewnętrzne przepisy zakałdu pracy. Jęsli określają one że nagroda
    przyssługuje, zazwyczaj
    określają również jakie okresy wlicza się do stażu pracy.

    Dobra a jakie jest pytanie?

    --
    :) Johnson