  • Data: 2004-08-12 09:46:00
    Temat: Re: Nagroda jubileuszowa
    Od: "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Johnson wrote:

    > Nic mi nie wiadomo o takim zapisie w akataulnym prawie pracy. Nagroda
    > jubileuszowa nie należy Ci się.

    przepisy art.79 KP poczawszy od 2.6.1996 utraciły moc obowiązującą ale
    art 11 ust. 1 ustawy z 2.2.1996 o zmianie ustawy - Kodeks Pracy oraz zmianie
    niektorych ustaw (Dz.U. Nr.24, poz.110) brzmiał:
    "Obowiązujące do dnia wejscia w życie ustawy przepisy określające zasady
    wynagradzania za pracę oraz przyznawania innych świadczeń związanych z pracą,
    wydane na podstawie art. 79 Kodeksu pracy, zachowują moc do czasu objęcia
    pracowników, których te przepisy dotyczą i w zakresie przedmiotu w nich
    normowanego - postanowieniami układu zbiorowego pracy lub innymi przepisami
    prawa pracy".

    W Gazecie Prawnej jedna pani mecenas wysnuła (w rok 1999) z tego wniosek że
    jeśli w regulaminie pracy nie ma słowa na temat nagród jubileuszowych to przez
    domniemanie powinny być na starych zasadach. Mi się nie udało tego przeprowadzic
    :(
    *** blad ***