    From: Tomasz Kaczanowski <k...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Nacjonalizacja (wartości ujemnej?) Idea Bank
    Date: Mon, 4 Jan 2021 14:34:14 +0100

    W dniu 04-01-2021 o 11:18, A. Filip pisze:
> [...]
    ejmuje-idea-bank-restrukturyzacja-przymusowa

    > Od ilu lat miało być "w przyszłym roku"? Od samego początku "problemów"
    > to miał być rok 2022?

    Restrukturyzacja z tego co pamiętam trwa od ok 2 lat. Obecnie
    zmniejszono dość znacznie deficyt. Ogólnie restrukturyzacja trwa pomimo
    działań BFG,który miał nadzorować (miał byc kuratorem), ale żadnych
    planów ani dokapitalizowania, ani zmian nie chce zatwierdzać. Stąd
    sprawa mi śmierdzi, że jednak jest to zaplanowane przejęcie banku za
    symboliczną złotówkę, za karę, że nie chciał współpracować z "władzą"
    --
    http://kaczus.ppa.pl