  • Data: 2019-05-29 15:07:42
    Temat: Re: Na religie
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    dyskusyjnych:5cee81b1$0$31099$6...@n...neostrad
    a.pl...
    W dniu 2019-05-29 o 14:47, u2 pisze:

    >Francja to doskonały przykład upadku takiego społeczeństwa, gdzie
    >siła zwalcza się dominującą religię, zresztą iększość w coś wierzy, a
    >za 2 pokolenia tą większością będą muzułmanie - i tutaj ateiści
    >pokroju Kviata kręcą bicz na swoją dupę.

    Ale moze to jednak zly przyklad - np muzułmanow tam duzo, bo z jednej
    strony ta kolonialna przeszlosc, a z drugiej - za duzy socjal :-)

    To juz Niemcy beda lepszym przykladem ... tylko i tam ilosc muzułmanow
    rosnie.

    Anglia/UK ?

    Teraz tylko pytanie co bedzie, jak tych muzułmanow bedzie 50%, a moze
    i 18% starczy, ale wygraja wybory ... i zazycza sobie powiazania
    panstwa i religii :-)

    >Czechy to historycznie kraj chrześcijański. Chwilowe odchyłki nie
    >dają podstaw do uznania, że deklarowanie się jako niewierzący daje
    >jakąś korzyść. Trzeba by poczekać paręset lat.

    Ale juz nie taki katolicki. Rozłam koscioła i panstwa zacząl sie
    wczesniej.

    J.