    From: Trefniś <t...@m...com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Na religie
    Date: Wed, 29 May 2019 14:11:55 +0200
    <5ced5a4b$0$523$65785112@news.neostrada.pl>
    <1grsj98dkdlou$.qfoao1uddn6d$.dlg@40tude.net>
    <5ced6189$0$523$65785112@news.neostrada.pl>
    <o4ehom1cdohj$.cep64yxj4vrt$.dlg@40tude.net>
    <5cedd0c6$0$539$65785112@news.neostrada.pl>
    <5cee2603$0$518$65785112@news.neostrada.pl>
    <5cee2d6f$0$524$65785112@news.neostrada.pl>
    <5cee45fd$0$17350$65785112@news.neostrada.pl>
    <5cee4804$0$17361$65785112@news.neostrada.pl>
    <5cee5eac$0$518$65785112@news.neostrada.pl>

    W dniu .05.2019 o 12:27 <Kviat> pisze:

    > Ty postawiłeś tezę, ty napieraj.
    >
    > Pozwalam ci wybrać społeczeństwo.

    > Pozwalam ci wybrać ramy czasowe tej ewolucji.

    > Napieraj, aby wykazać swoją tezę.

    > A dlaczego nie? Więc sam wybierz.
    >
    > Np. w Polsce istnieje dość liczne społeczeństwo ateistów.
    > Myślenie, że społeczeństwo to tylko jakieś państwo, albo jakaś grupa
    > narodowa, to błędne myślenie.

    Ja jestem ateistą, co nie jest równoznaczne z idiotyzmem.
    I jako ateista popieram zdanie Liwiusza.

    Ja w społeczeństwie katolickim czerpię z jego religijności olbrzymie
    korzyści.
    Jestem nawet zawstydzony, bo niewiele mogę dać w zamian, prócz szacunku.
    Nie mam nic przeciwko obecnemu status quo. Nie widzę niczego zdrożnego w
    stosunkach państwo-kościół w Polsce. Znacznie łatwiej żyje się w państwie
    katolickim nawet ateiście.

    Głupcy też czerpią korzyści pełnymi garściami, ale tego nie rozumieją.

    BTW - czy to ty pisywałeś w stopce "powrotu do zdrowia życzę"?
    No.

    --
    Trefniś