  • Data: 2019-05-29 10:42:37
    Temat: Re: Na religie
    Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 29.05.2019 o 08:57, Liwiusz pisze:

    > Owszem, i łatwo to wykazać,

    Napieraj.

    > porównując społeczeństwa ateistyczne z
    > religijnymi. A właściwie po skonstatowaniu faktu, że społeczeństwa
    > ateistycznego jeszcze nie ma.

    Sam nie wiesz o czym piszesz. Społeczeństwa ateistyczne jak najbardziej
    są. Tylko ty o tym nie wiesz, albo co innego rozumiesz pod pojęciem
    "społeczeństwo" (o ile w ogóle rozumiesz).

    > Skoro nie wiesz, to z czego się śmiejesz? Z własnej niewiedzy?

    Jakim cudem z tego wywnioskowałeś, że ja nie wiem? Bóg raczy wiedzieć...

    Czytaj ze zrozumieniem: Cholera wie co rozumiesz.
    Cholera wie co TY rozumiesz, skoro pokusiłeś się postawić nieprawdziwą
    tezę, że "Ateizm jest po prostu strategią ewolucyjnie niestabilną".

    > To jest wiedza z zakresu nauki popularnej, upowszechniona gdzieś od lat
    > '70 XX wieku. Fakt, że tego nie wiesz, nie jest może i wstydliwy, ale
    > trochę odbiera ci prawo do dyskusji na ten temat,

    Fakt, że nie rozumiesz co piszesz nie jest może i wstydliwy, ale trochę
    odbiera ci prawo do dyskusji na ten temat.

    Pozdrawiam
    Piotr