    Newsgroups: pl.soc.prawo
    From: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>
    Subject: Re: Na religie
    <5cedc1d2$0$17345$65785112@news.neostrada.pl>
    Date: Wed, 29 May 2019 04:35:04 GMT

    On 2019-05-28, Shrek <...@w...pl> wrote:

    > Być może - jednak wymaganie uzasadnienia dla "nie wierzę w boga" jest po
    > prostu absurdalne.

    A gdzie ja wymagam takiego uzasadnienia? Ja spodziewam się, że 9cio
    latka wychowana przez niepatologicznych rodziców odpowie, ze nie wirzy w
    boga i dlatego nie chce chodzic na religię, a nie będzie nawijać o
    samolotach.

    > No widać tak. Ablo źle zrozumiałem, albo ktoś wymaga ode mnie, żeby
    > wytłumaczył dziecku dleczego ja (a co za tym idzie ono) nie wierzy w
    > boga? Ano nie wierzy, bo rodzice nie wierzą i po prostu uważają, że nie
    > istnieje.

    źle zrozumiałeś. Po prostu uważam, że stwierdzenie nie ma boga bo go nie
    widziałam za oknem samolotu wskazuje na urobienie dziecka albo skrajną
    niedojrzałość ojca. Jakby młoda stwierdziła co napisałem wyżej, że po
    prostu nie wierzy w boga to po co ma chodzić to miałbym wątpliwości co
    do decyzji sędziego.

    --
    Marcin