  • Data: 2019-05-29 01:18:45
    Temat: Re: Na religie
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Shrek, ale to nie o to w tym wątku chodzi. Polemizujesz z wyrwanymi z
    > kontekstu fragmentami w 3. iteracji.

    Być może - jednak wymaganie uzasadnienia dla "nie wierzę w boga" jest po
    prostu absurdalne.

    > No pogubiłeś się.

    No widać tak. Ablo źle zrozumiałem, albo ktoś wymaga ode mnie, żeby
    wytłumaczył dziecku dleczego ja (a co za tym idzie ono) nie wierzy w
    boga? Ano nie wierzy, bo rodzice nie wierzą i po prostu uważają, że nie
    istnieje.

    to nie moje słowa.

    Shrek