  • Data: 2019-05-29 02:22:28
    Temat: Re: Na religie
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > A skąd mogę wiedzieć skoro nie byłem w takiej sytuacji? Wczuwać się w

    Skoro nie wiesz, to nie krytykuj systemów, które zostały wybrane przez
    większość i większości dają to, co mają dawać, czyli jakieś-tam poczucie
    sensu.

    > beznogiego dla twojej wygody to mało interesujące. Zapytaj lepiej
    > beznogiego, on już wie. Na dobitkę, usiłujesz za pomocą ekstremalnie
    > drastycznych przykładów udowodnić że są okoliczności uniemożliwiające
    > postawienie sobie celu życiowego. Bardzo chybione.

    Sęk w tym, że to twoje obecne życie jest ekstremalne. Pomijając nasz
    wyjątek, ludzkie życie polega na tym, że szczęściem jest doczekanie
    kolejnego dnia, a nie jakieś pierdolenie o rozwoju według możliwości i
    tego typu problemy bogatych ludzi.

    Ateizm jest po prostu strategią ewolucyjnie niestabilną, jakby
    powiedział Dawkins, gdyby nie był zafiksowany na punkcie ateizmu.

    --
    Liwiusz