  • Data: 2019-05-28 12:28:36
    Temat: Re: Na religie
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Tue, 28 May 2019 12:04:35 +0200, Liwiusz napisał(a):

    > Oczywiście. Przypomnę:
    > "Życie samo w sobie
    > nie ma sensu dopóki się nie postarasz by go ustanowić."
    Źle rozumiesz słowo "etatowy" :) Z drugiej strony, jeśli masz kłopoty ze
    znalezieniem sensu, to mogę ci odpłatnie pomóc :)

    > Błąd polega na tym, że planujesz na dziesiątki lat, podczas gdy stoisz
    > przed sytuacją, kiedy przeżycie każdego jednego dnia jest nie lada wyczynem.
    Co ma ograniczoność życia do planowania sensu nie bardzo rozumiem.
    Oczywiście, sensy należy ustanawiać dla dostępnych ram czasowych bo po
    śmierci, sens życia raczej ci się nie przyda :)
    Tak przy okazji, co wg. ciebie znaczy słowo "sens"?

    --
    Jacek
    I hate haters.