  • Data: 2003-10-02 17:33:38
    Temat: Re: NOM, faktura, brak umowy
    Od: "Liwiusz" <l...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Witam
    > Sytuacja miala miejsce dosc dawno temu.
    > A bylo to zaraz po tym jak tylko NOM zaczal swiadczyc uslugi.
    > I.. mozna bylo dzwonic przez ich numer dostepowy nie majac podpisanej umowy.
    >
    > Po jakims czasie przyszla faktura za okres 6 miesiecy.
    > Oczywiscie NOM domaga sie zaplaty.
    > Czy moze zadac zaplaty w momencie kiedy nie mialem z nimi podpisanej
    > umowy ?!
    > Czy musze to zaplacic czy tez mozna sie z nimi "klocic" ?

    Sprawa była swego czasu opisywana w gazetach. Można próbować nie płacić.
    Jeden z punktów regulaminu usług NOM mówił, że faktury za połączenia będą
    doliczane do rachunku operatora, z którym ma się podpisaną umowę. Jak okazało
    się, że TPSA nie zamierza tego robić, to ten punkt został szybko zmieniony.
    Niemniej jednak ja nie płaciłbym za połączenia wykonane do dnia zmiany
    regulaminu, dopóki nie będą one doliczone do faktury TPSA. Powoływałbym się na
    wspomniany już regulamin, w którym operator jasno określił sposób wystawiania
    rachunku.

    Liwiusz
    www.liwiusz.republika.pl