eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoNIE !!!!! DLA IDIOTÓW !!!Re: NIE !!!!! DLA IDIOTÓW !!!
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!ziutka.router!no
    body
    From: Marcin Debowski <a...@I...notrix.net>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: NIE !!!!! DLA IDIOTÓW !!!
    Date: Tue, 12 Jul 2005 06:41:59 +0800
    Organization: Osobista Chalupa
    Lines: 43
    Message-ID: <n...@z...router>
    References: <daunt8$op7$1@nemesis.news.tpi.pl>
    NNTP-Posting-Host: cm141.omega225.maxonline.com.sg
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: galaxy.uci.agh.edu.pl 1121121736 29637 218.186.225.141 (11 Jul 2005 22:42:16
    GMT)
    X-Complaints-To: u...@u...agh.edu.pl
    NNTP-Posting-Date: Mon, 11 Jul 2005 22:42:16 +0000 (UTC)
    User-Agent: slrn/0.9.7.4 (Linux)
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:312026
    [ ukryj nagłówki ]

    In article <daunt8$op7$1@nemesis.news.tpi.pl>, Jacek "Plumpi" wrote:
    > Ponad 5 tygodni temu oddałem do serwisu Media Markt (to ci co krzyczą

    A zaznaczyłeś wtedy (pisemnie), że to reklamacja z tyt. niezgodności z
    umową?

    > Nie przyjąłem tego napędu. Napisałem pismo do MM, że nie zgadzam się z
    > takim załatwieniem reklamacji powołując się na niezgodność towaru z umową,

    ..bo jeśli nie to pewnie reklamacja idzie z tyt. gwarancji i nie masz na
    tym etapie możliwości powoływania się na niezgodność. W taki wypadku
    obowiązują zapisy dokumentu gwarancyjnego.

    > ponieważ do serwisu oddałem kompletną nagrywarkę wraz z opakowaniem,
    > instrukcją użytkownika i oprogramowaniem, a otrzymałem tylko napęd
    > zapakowany w worek foliowy. Zażądałem wydania nowego napędu wraz z taką samą
    > zawartością jaką oddałem do serwisu lub zwrotu gotówki. Niestety po upływie

    Możesz niewątpliwie żądać wydania kompletu, ale raczej niekoniecznie
    nowego - zależy co stoi w gwarancji.

    > 1. Czy wymiana uszkodzonego sprzętu na taki sam, stary i sprawny sprzęt jest
    > zgodna z obecnym prawem ?

    z tyt. gwarancji - tak, z tyt niezgodności - nie.

    > 2. Czy sprzęt jeżeli nie da się naprawić nie powinien być wymieniony na nowy
    > ?

    jw

    > 3. Gdzie się udać z tą sprawą, ponieważ obawiam się, że dalej będą mnię
    > "olewać" i zwodzić ?

    Federacja Konsumentów

    > 4. Czy mają prawo zmuszać klientów do oddawania sprzętu w oryginalnym
    > opakowaniu, a oddawać bez ?

    z tyt. gwarancji - tak, z tyt niezgodności - nie.

    --
    Marcin

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1